Just Another Manic Monday,

Tack för att du frågar men nej - det är inte jag som brinner.

 

Jag tror att jag skulle vilja titta på dig just nu, jag har liksom glömt bort hur vissa delar av dig ser ut, jag har förträngt hur vissa delar av dig smakar.

Och just nu har jag en helt annan smak i munnen,

jag fick den inatt när du låg och sov i en annan del av universum.

Den är så olik din, men just nu är den allt jag behöver.

 

Alla har hungriga hjärtan utom jag, känner mig så jävla mätt att tanken på att äta kärlek får mig att vilja spy.

 

Torra händer och torra tankar är allt jag känner igen med mig själv idag, tittade i spegeln innan och en galning stirrade tillbaka.

  • vad fan glor du på, frågade bilden.

  • absolut ingenting, svarade jag.

Och kände med hela min kropp att det var sant, för just nu, är jag absolut ingenting.

 

Om det stormar i Sahara så faller det sandkorn över Sveriges gator ett halvår efter,

lustigt hur världen snurrar runt, runt, runt.

Kan någon få den att sluta snurra, för jag behöver stiga av!

 

På tv ekar en reklam om den kontinentala dubbelsängen, ett måste i alla hushåll, vilket hån mot dom som går och lägger sig ensamma ikväll.

 

Insidan av ditt huvud kommer bli ännu mer fantastiskt när det har växt ikapp med världen och blivit lite äldre, Ring mig då så spelar vi schack.


Tack för kaffet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0