Bla bla bla, är allt jag hör


Nyduschad och ren men känner mig som ett öppet sår

Behöver ett heltäckande plåster, helst med stora ögonbryn, vackra händer och med bra fästningsförmåga på min hud så det blir svårt att slita av när jag börjar sakna den som skadat mig.

svart flod - det enda jag vill bada i nu,rött vin - det enda min själ behöver inatt, Puls - tror den slutade slå igår.

Gud är en stor rosa påskhare, så, nu vet ni det.

Trodde barndom var något man vårdade men inser att den bara är ett smutsigt fönster som blir allt svårare att se genom ju längre tiden biter på glaset,

 

Jag är trött på att jaga dig, spring du, tillslut har du sprungit hela världen runt och då sitter jag utvilad och väntar där du lämnade mig.

Du ser, det går inte att vinna över någon som är smartare, Och du e fan allt bra dum i huvudet!

 

Om en sjöjungfru föds vanskapt, med två fiskstjärtar istället för en, blir hon då automatsikt en tvestjärt? Då skulle hon ju drunkna, HC Andersen skulle kunna göra en fantastisk mörk barnberättelse om jungfrun som blev insekt som dog, oj vad barnen skulle gråta!

  • Og den lille havfrue er ikke længere i live -og dette ender vores historia.

Precis som alla sagor har ett slut, så var det en tidsfråga innan vår kärlek skulle nå dit också.

Jag tror att jag sörjer döden av vårt förhållande mer än jag sörjer över det faktum att jag har tappat mig själv någonstans på vägen.

 

Jag tänker att du åker nattåg, att du tänker på mig och dricker alldeles för mycket kaffe,

jag kan inte hjälpa det, men visa dagar ler jag av tanken på att du är lika ledsen som jag, telefonen skriker att någon gett mig ord, öppnar och älskar med dina meningar, känner genom den kalla tekniken vilken värme du vill ge mig genom din nokias fula bokstäver.

det når fram, precis dit jag önskar att det inte skulle nå, - Jenny, du är fin.

Precis så skriver du, precis sådär retfullt.

Sen kommer den värsta meningen av alla – jag har aldrig älskat någon som jag älskar dig, HA!

Sätter punkt.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0