Any Given Thursday

Det är fortfarande ingen ordning på mina papper

 

Jag ser fram mot tystnad, fullkomlig jävla tystnad.

När min lägenhet är klar ska jag stänga in mig flera dagar i sträck med en flaska Famous Grouse och alla mina böcker av Bodil Malmsten, jag ska frossa i mig hennes ord om livet och önska att jag kommer va som hon när jag fyller 60.

 

Hör bara hur ditt hjärta bultar i mig ♥

 

Idag gjorde du mig besviken, riktigt besviken, jag blir inte förvånad men är ändå förvånad.

Hur kan jag hela tiden glömma bort dina dåliga sidor.

Och hur kan jag glömma bort hur ont det gör när jag kommer ihåg dom igen?

 

Kom och hälsa på mig om tusen år ♥

 

Då är vi båda döda och allt vi sagt varandra spelar ingen roll längre.

Och snälla, kan du bara vara tyst, kan du bara för en gång skull vara helt tyst.

Kan du bara glömma bort mig, tänk att jag helt enkelt inte finns längre.

 

Jag skulle kunna döda för ett glas rödvin just nu!

 

TYST.Tyst.TYST.Tyst.TYST.Tyst.TYST.Tyst.TYST.Tyst.TYST.Tyst.TYST.

 

Jag önskar att det bara kunde vara helt tyst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0