Don't confuse Wednesday's child

Allt som kan köpas i butelj är fantastiskt för själen, såren och lyckan.

Den lilla glasblåsta för alla tillfällen.

 

Smuttar konjak och hatar vad du sa till mig exakt fem minuter över två, AJ.

Tror bestämt något gick sönder där.

Du var inte trasig idag, du var fullkomlig, och det gjorde ont.

Förlåt att jag lämnade dig, varpå du svarar, förlåt att jag gjorde så att du lämnade mig, Touch'e.

Vi är båda förlorare, kanske därför vi passat så bra ihop.

Sex år i tvåsamhet gör att man nästintill växer ihop,då känns det mycket värre när man slits isär.

Letar fortfarande delar efter mig själv på badrums golvet sen vi sprängdes.

Lustigt att just det är rummet vi oftast både bråkat och försonats i, gångerna är tusen när du sitter på toalettstolen och jag uppkrupen som ett barn i dina stora armar, mascara på kinder och kyssar med smak av salt. Förlåt, ja, förlåt mig också.

Vi ska aldrig säga så igen, vi kommer aldrig sitta där igen.

 

Hjulen på bilen snurrar runt, runt runt.

Och det känns som jag blivit både påkörd och överkörd 3 månader i sträck sen jag bad dig gå.

 

I want you to notice when I'm not around, You're so fucking special, I wish I was special.
But I'm a creep, I'm a weirdo, What the hell I'm doing here? I don't belong here – Radiohead.

 

Snart, ja vadå snart, vad ska du göra då? Fly? Det ligger inte i ditt DNA att fly.

Sverige ligger som kvicksand runt mina ben,

 

Det plingade till i min telefon idag, någon undrade vad jag gjorde, någon som jag tycker om.

Du gör mig verkligen uppriktigt glad, jag kan inte vara ärligare med vad jag känner än såhär.

Och även om det tar emot så måste jag säga att jag saknar dig mer än jag vill erkänna.

Därför känns det extra bra när du skriver att du saknar mig också.

 

Dvärg gillar Drake


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0