Friday I'm In Love ♥

När jag inte kan ha dig här, blir världen ganska ordinär.

 

Cuz we're ordinary people
Maybe we should take it slow / John Legend


Att vara objektiv är inte alltid helt enkelt.


Idag mer än någonsin är jag trött på människor utan egna intressen, vad har jag gjort er?


When you came in the air went out.
And every shadow filled up with doubt.
I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do real bad things with you / Jace Everett

Vad skulle jag göra utan musiken, och vem skulle jag vara?

Den definierar allt jag är och håller mitt blod flytande, min hjärna tänkande och mitt hjärta bultande.


Jag kommer nog låta det gå iallafall en vecka innan jag slår upp det röda sträva igen,

man bör inte överdosera det man älskar, för mycket av det goda tippar bägaren och man rinner ut på den smutsiga asfalten som en spottloska.

Gårdagens drickande var helt enkelt orutinerat, men fantastiskt roligt.

Jag värdesätter verkligen den innersta krets av människor jag samlat runt mig, Dom värmer i kylan och får mig att le när jag känner mig blå, dom ger mig färg när jag känner mig grå.


Clever Evil Mind, visste inte du hade det i dig, bra, nu vet jag.


Våra läppar passar liksom ihop på det där magiska - "snälla kyss mig igen" sättet!


i don't care if monday's blue
tuesday's grey and wednesday too
thursday i don't care about you
it's friday i'm in love

i don't care if mondays black
tuesday wednesday heart attack
thursday never looking back
it's friday i'm in love / The Cure

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0