Who told tomorrow Tuesday's dead

Jag vill äta dig till frukost, Vilket förträffligt sätt att börja dagen på.

 

Vinet, snuset och det eviga bruset i hjärnan ackompanjerar mig inatt.

Det går in, stannar kvar, lever runt, njuter i mina ljumskar och fastnar i minnet.

Jag ser vad du är och jag måste säga att jag gillar det, du är både hård och mjuk.

Du kommer in, stannar kvar, rör dig runt och höfterna mellan mina ben fastnar i sinnet.

 

Jag skulle rymma med den som bad mig.

 

Två småtjejer på pendeln mellan centralen och Sollentuna diskuterar fredagens hångel.

  • Han verkar va en sån kille som håller handen....va? Gud så 2009.

  • Ja, en sån kan man verkligen inte bli tillsammans med, han verkar ju helt retarderad!

    (bättrar på sitt rouge och plutar obstinat med körsbärsfärgade läppar)

Vet inte riktigt om jag ska skratta eller tycka att det är det sorgligaste jag någonsin hört,

vad vill unga tjejer ha nuförtiden egentligen?

 

Jag vet i alla fall vad jag vill ha,

So don't play with me, couse you're playing with fire.

 

Mitt nya begär heter Konjak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0